TikTok a social mediaban

Magyarországon is rengetegen használják a különböző közösségi média felületeket, ám közel sem mindegy, milyen trendek kezdenek uralkodni a nagyvilágban. Íme a 2023. márciusi látogatottsági adatok.

Ezek a leglátogatottabb oldalak

Bár egyre többen használják ki a TikTok adta lehetőségeket, úgy néz ki, hogy a YouTube által bevezetett shorts videók, melyek már fizetnek is tartalomelőállítóknak, meg tudta akadályozni, hogy nagy mértékben bezuhanjon.

Ennek köszönhetően továbbra is a YouTube a legnépszerűbb közösségi oldal. Népszerűségét ráadásul tovább növelheti az is, hogy április 6-tól megszünteti a sokaknak rendkívül zavaró, alulról beúszó bannerhirdetést, ami az asztali számítógép használatánál sokszor kitakarta a tartalmat.

Őt követi a Facebook és az egyre népszerűtlenebb Twitter, aminek látogatottsága némiképp csökkent a tulajdonosváltás óta – derül ki a Similarweb adataiból.

OldalLátogatók számaVáltozás az előző hónaphoz képest
YouTube33,6 billió+9,8%
Facebook17,6 billió+8,6%
Twitter6,6 billió+8,2%
Instagram6,4 billió+10,3%
TikTok2,0 billió+17,6%
Reddit1,7 billió+6,2%

Így szerepelnek a nálunk még kevésbé népszerű közösségi média oldalak

Vannak oldalak, amik kevésbé népszerűek országunkban, viszont a világ más tájain egészen sokan használják rendszeresen. Ilyen az elsősorban álláskeresésre használandó Linkedin vagy a Discord, ahol a felhasználók szerverein lehet kommunikálni a létrehozójával, valamint a benne lévő tagokkal.

Alkonyodik viszont a Snapchatnek, melynek látogatottsága egyre alacsonyabb. Jól szerepel viszont a Twitch, ahol egyre több magyar kezd steamelni. Legnépszerűbb csapat talán a The We Are, akik évek óta indítanak élő adásokat a megadott időpontokban.

OldalLátogatók számaVáltozás az előző hónaphoz képest
Twitch1,1 billió+10%
Linkedin1,8 billió+12,5%
Discord1,1 billió+10%
Snapchat166,8 millió+31,8%

Úgy érzed nem használod ki kellőképp a közösségi média rejtette lehetőségeket? Keress minket bizalommal!