Magyarországon is rengetegen használják a különböző közösségi média felületeket, ám közel sem mindegy, milyen trendek kezdenek uralkodni a nagyvilágban. Íme a 2023. márciusi látogatottsági adatok.
Ezek a leglátogatottabb oldalak
Bár egyre többen használják ki a TikTok adta lehetőségeket, úgy néz ki, hogy a YouTube által bevezetett shorts videók, melyek már fizetnek is tartalomelőállítóknak, meg tudta akadályozni, hogy nagy mértékben bezuhanjon.
Ennek köszönhetően továbbra is a YouTube a legnépszerűbb közösségi oldal. Népszerűségét ráadásul tovább növelheti az is, hogy április 6-tól megszünteti a sokaknak rendkívül zavaró, alulról beúszó bannerhirdetést, ami az asztali számítógép használatánál sokszor kitakarta a tartalmat.
Őt követi a Facebook és az egyre népszerűtlenebb Twitter, aminek látogatottsága némiképp csökkent a tulajdonosváltás óta – derül ki a Similarweb adataiból.
Oldal | Látogatók száma | Változás az előző hónaphoz képest |
---|---|---|
YouTube | 33,6 billió | +9,8% |
17,6 billió | +8,6% | |
6,6 billió | +8,2% | |
6,4 billió | +10,3% | |
TikTok | 2,0 billió | +17,6% |
1,7 billió | +6,2% |
Így szerepelnek a nálunk még kevésbé népszerű közösségi média oldalak
Vannak oldalak, amik kevésbé népszerűek országunkban, viszont a világ más tájain egészen sokan használják rendszeresen. Ilyen az elsősorban álláskeresésre használandó Linkedin vagy a Discord, ahol a felhasználók szerverein lehet kommunikálni a létrehozójával, valamint a benne lévő tagokkal.
Alkonyodik viszont a Snapchatnek, melynek látogatottsága egyre alacsonyabb. Jól szerepel viszont a Twitch, ahol egyre több magyar kezd steamelni. Legnépszerűbb csapat talán a The We Are, akik évek óta indítanak élő adásokat a megadott időpontokban.
Oldal | Látogatók száma | Változás az előző hónaphoz képest |
---|---|---|
Twitch | 1,1 billió | +10% |
1,8 billió | +12,5% | |
Discord | 1,1 billió | +10% |
Snapchat | 166,8 millió | +31,8% |
Úgy érzed nem használod ki kellőképp a közösségi média rejtette lehetőségeket? Keress minket bizalommal!