Magyarországon is rengetegen használják a különböző közösségi média felületeket, ám közel sem mindegy, milyen trendek kezdenek uralkodni a nagyvilágban. Íme a 2023. februári látogatottsági adatok.
Ezek a leglátogatottabb oldalak
Bár egyre többen használják ki a TikTok adta lehetőségeket, úgy néz ki, hogy a YouTube által bevezetett shorts videók, melyek már fizetnek is tartalomelőállítóknak, meg tudta akadályozni, hogy nagy mértékben bezuhanjon.
Ennek köszönhetően továbbra is a YouTube a legnépszerűbb közösségi oldal. Népszerűségét ráadásul tovább növelheti az is, hogy április 6-tól megszünteti a sokaknak rendkívül zavaró, alulról beúszó bannerhirdetést, ami az asztali számítógép használatánál sokszor kitakarta a tartalmat.
Őt követi a Facebook és az egyre népszerűtlenebb Twitter, aminek látogatottsága némiképp csökkent a tulajdonosváltás óta – derül ki a Similarweb adataiból.
Oldal | Látogatók száma |
---|---|
YouTube | 30,6 billió |
16,2 billió | |
6,1 billió | |
5,8 billió | |
TikTok | 1,7 billió |
1,6 billó |
Így szerepelnek a nálunk még kevésbé népszerű közösségi média oldalak
Vannak oldalak, amik kevésbé népszerűek országunkban, viszont a világ más tájain egészen sokan használják rendszeresen. Ilyen az elsősorban álláskeresésre használandó Linkedin vagy a Discord, ahol a felhasználók szerverein lehet kommunikálni a létrehozójával, valamint a benne lévő tagokkal.
Alkonyodik viszont a Snapchatnek, melynek látogatottsága egyre alacsonyabb. Jól szerepel viszont a Twitch, ahol egyre több magyar kezd steamelni. Legnépszerűbb csapat talán a The We Are, akik évek óta indítanak élő adásokat a megadott időpontokban.
Oldal | Látogatók száma |
---|---|
Twitch | 3,3 billió |
1,6 billió | |
Discord | 1 billió |
Snapchat | 126,5 millió |
Úgy érzed nem használod ki kellőképp a közösségi média rejtette lehetőségeket? Keress minket bizalommal!