A social media felületek látogatottsága

Magyarországon is rengetegen használják a különböző közösségi média felületeket, ám közel sem mindegy, milyen trendek kezdenek uralkodni a nagyvilágban. Íme a 2023. februári látogatottsági adatok.

Ezek a leglátogatottabb oldalak

Bár egyre többen használják ki a TikTok adta lehetőségeket, úgy néz ki, hogy a YouTube által bevezetett shorts videók, melyek már fizetnek is tartalomelőállítóknak, meg tudta akadályozni, hogy nagy mértékben bezuhanjon.

Ennek köszönhetően továbbra is a YouTube a legnépszerűbb közösségi oldal. Népszerűségét ráadásul tovább növelheti az is, hogy április 6-tól megszünteti a sokaknak rendkívül zavaró, alulról beúszó bannerhirdetést, ami az asztali számítógép használatánál sokszor kitakarta a tartalmat.

Őt követi a Facebook és az egyre népszerűtlenebb Twitter, aminek látogatottsága némiképp csökkent a tulajdonosváltás óta – derül ki a Similarweb adataiból.

OldalLátogatók száma
YouTube30,6 billió
Facebook16,2 billió
Twitter6,1 billió
Instagram5,8 billió
TikTok1,7 billió
Reddit1,6 billó

Így szerepelnek a nálunk még kevésbé népszerű közösségi média oldalak

Vannak oldalak, amik kevésbé népszerűek országunkban, viszont a világ más tájain egészen sokan használják rendszeresen. Ilyen az elsősorban álláskeresésre használandó Linkedin vagy a Discord, ahol a felhasználók szerverein lehet kommunikálni a létrehozójával, valamint a benne lévő tagokkal.

Alkonyodik viszont a Snapchatnek, melynek látogatottsága egyre alacsonyabb. Jól szerepel viszont a Twitch, ahol egyre több magyar kezd steamelni. Legnépszerűbb csapat talán a The We Are, akik évek óta indítanak élő adásokat a megadott időpontokban.

OldalLátogatók száma
Twitch3,3 billió
Linkedin1,6 billió
Discord1 billió
Snapchat126,5 millió

Úgy érzed nem használod ki kellőképp a közösségi média rejtette lehetőségeket? Keress minket bizalommal!