Magyarországon is rengetegen használják a különböző közösségi média felületeket, ám közel sem mindegy, milyen trendek kezdenek uralkodni a nagyvilágban. Talán a jó idő beköszönése miatt a legtöbb közösségi oldal látogatottsága be is zuhant. De hogy mennyire? Íme a 2023. áprilisi látogatottsági adatok.
Ezek a leglátogatottabb oldalak
Bár egyre többen használják ki a TikTok adta lehetőségeket, úgy néz ki, hogy a YouTube által bevezetett shorts videók, melyek már fizetnek is tartalomelőállítóknak, meg tudta akadályozni, hogy nagy mértékben bezuhanjon. Kérdés, mi lesz a jövőbeni változtatással, miszerint az adblockerrel, azaz reklámblokkoló bővítményekkel nem lehet majd a YouTube videóit megnézni.
Most még a YouTube a legnépszerűbb közösségi oldal, igaz az itt felsorolt statisztika csak az asztali webes böngészést mutatja, így a TikTok-ot ennél jóval többen használhatják.
Őt követi a Facebook és az egyre népszerűtlenebb Twitter, aminek látogatottsága folyamatosan csökken a tulajdonosváltás óta – derül ki a Similarweb adataiból.
Oldal | Látogatók száma | Változás az előző hónaphoz képest |
---|---|---|
YouTube | 32,7 billió | -2,7% |
16,8 billió | -4,5% | |
6,4 billió | -3% | |
6,3 billió | -1,5% | |
TikTok | 2,0 billió | 0% |
1,7 billió | 0% |
Így szerepelnek a nálunk még kevésbé népszerű közösségi média oldalak
Vannak oldalak, amik kevésbé népszerűek országunkban, viszont a világ más tájain egészen sokan használják rendszeresen. Ilyen az elsősorban álláskeresésre használandó Linkedin vagy a Discord, ahol a felhasználók szerverein lehet kommunikálni a létrehozójával, valamint a benne lévő tagokkal.
Jól szerepelt a Twitch, ahol egyre több magyar kezd steamelni. Legnépszerűbb csapat talán a The We Are, akik évek óta indítanak élő adásokat a megadott időpontokban, de erősen tör fel a Jólvanezígy csapata is, akik közéleti témában tartanak reggeli adásokat.
Talán a világban az elégedettséget jelzi, hogy kevesebben használták a Linkedint, ami elsősorban álláskereséshez tökéletes.
Oldal | Látogatók száma | Változás az előző hónaphoz képest |
---|---|---|
Twitch | 1,1 billió | 0% |
1,6 billió | -11,11% | |
Discord | 1,1 billió | 0% |
Úgy érzed nem használod ki kellőképp a közösségi média rejtette lehetőségeket? Keress minket bizalommal!
Kiemelt kép: Szabó Viktor/Unsplash
1 comment on “Áprilisban bezuhantak a közösségi oldalak látogatottságai”